Respekt...dagens puff


Idag vill jag skriva om vikten av respekt för det som kanske inte faller inom ramen normalt.

Jag vill göra reklam för reklamen.

Reklamfilmen som kanske har fått en del av oss att sätta sitt kokheta kvällste i halsen. Som förhoppningsvis får oss att vända på våra förutfattade meningar om vem som är normal och vem som inte är det.

Det handlar om Jerry som helt säkert blir kungen i den lilla inskränkta butiken. Jag tror att han kommer att få oss att stelna till i våra leenden och inse vår egen stelbenthet.

Jag älskar dig redan Jerry!!

Kommentarer

  1. delfinolinen i Viken17 oktober 2009 kl. 10:47

    Ja, nog är det många som kan få "problem" där ha ha :) men inte jag, för han är ju så go, Jerry :D Puss o kraam på er goa två från mig i min blöta o råa Vik, men med värme i hjärtat iaf :D

    SvaraRadera
  2. har tyvärr inte sett det kan ju bero på att tv inte är något för mig men kanske ska jag börja nu då

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet