En vanlig dag på jobbet



Jag jobbar för ett MLM-företag som heter Agel. Det är ett företag som har en ledning med stor erfarenhet av Net Work Marketing och har satsat allt på att bli ledande världen över inom MLM. Agel växer med rekordfart världen över och här i Sverige är det bara i en uppstart än så länge. Agel har hälsoprodukter/kosttillskott av mycket hög kvalité. Jag kan återkomma till dom fantastiska produkterna senare, men så här kan en helt vanlig dag på mitt hemma-jobb se ut.

Jag sover tills jag sovit färdigt. Ingen väckarklocka stör min sömn.
Mitt andra ”riktiga” jobb börjar sällan före kl 11.00 eller därefter. Så jag sover så länge min kropp vill sova.
Sedan äter jag min frukost, tar en Sigge-promenad och går sen till mitt kontor/gästrum ca 5 meter från köket. Inga dyra, långa sträckor för att ta mig till mitt jobb.
På med datorn, sen börjar jag med att kika igenom min e-post.

Vad har hänt sen jag gick från jobbet igår?
Hur många intresseanmälningar har droppat in?
Jag svarar på all e-postkorrespondens, skickar ut info-material till personer som är intresserade och vill veta mer, besvarar frågor eller hänvisar till våra Gratis-Utbildningar och Affärspresentationer som vi har varje dag i vårt webinar online.
Jag skickar iväg inskrivningsmaterial till dom som vill börja jobba med oss. Jag gör en del telefonuppföljningar, såna som kan göras på förmiddagen. Allt detta kanske tar ca en timma, såklart beroende på vad som har kommit in i inkorgen.

Sedan är det dags att duscha, om jag inte redan har gjort det, och göra mig iordning för det vanliga kneget…med andra ord Sigge och jag åker till vårt andra jobb.
På kvällen kollar jag åter min mail och gör kanske om samma procedur som jag gjorde på morronen och jag är förmodligen med och lyssnar på någon av våra presentationer eller utbildningar online under kvällen.
Hur kan jag nu få intresserade människor in i min inkorg undrar ni säkert.
Det ska jag berätta om en annan dag....eller gå in och titta på en av mina hemsidor www.deltid.info/ani

Ha nu en underbar dag alla!

"Idag är en bra dag att sätta upp ett mål, som vi gärna vill uppnå!"


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet