Att skriva och underhålla en blogg kräver sin tid


Den tiden har blivit minimal för mig på sistone. Detta pga mitt jobb.

Visst, jag sitter vid datorn mycket mer nu än tidigare. Jag har ju ett jobb som endast kräver en dator och uppkoppling mot nätet. Jag jobbar ju hemifrån, eller varhelst jag har min laptop och jag jobbar till 100% online med Agel MLM.

Jobba hemifrån - smaka på det. Jag är min egen chef. Jag bestämmer själv hur mycket jag vill jobba och när jag vill jobba.

Jag får betalt för att hjälpa andra till framgång. Ja, det är så himla roligt!! Jag tillhör ett team av härliga arbetskompisar, som alla strävar åt samma mål.

Ingen idag i vårt samhälle är längre säker på att få behålla sitt jobb och vem vet om vi får någon pension när vi pensionerar oss. Att då hitta något annat, där jag själv kan påverka vad jag vill tjäna, hur mycket jag vill jobba och när jag vill gå i pension. Superbra!

Kolla om mitt sätt är ditt sätt:


Jag kommer att skriva här i fortsättningen också, men inte varje dag som förrut...hoppas ni tittar in då och då.

Ett tips till dig som kanske sitter mycket framför datorn...gör som jag smyg in lite träning samtidigt...jag sitter ofta på min pilatesboll framför datorn. Hållningen blir bättre och jag aktiverar en hel del muskler.

Dagens tanke får bli: "Låt oss själva vara förändringen som vi söker i världen!"

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet