Förb.... knä!!

Idag är en sån dag! Det kände jag redan när jag vaknade i morse. Mycket riktigt...idag bär inte knät och det gör sååå ont. Det blir bara att greppa kryckan igen. Vad gjorde jag igår måntro som detta knä inte gillade? Ja, inte vet jag....

Jag som skulle på picknick-dejt idag. Det fryser inne och jag får istället sitta här idag och peka och kommendera mina pojkar här hemma: "Gå ut med Sigge!" "Jag vill ha kaffe, nu!" "Gå och handla!"

Jag får helt ägna mig åt mitt hemma-extra-jobb idag...där krävs intet annat än att jag skickar mail till intresserade samt kanske några tel.samtal.

Så kommer min dag att se ut ungefär.

En helt annan dag är det för min dotter och sambo. Idag hämtar dom hem sin lille Ingo. Jag känner så väl deras förväntan...en go´ mjuk härlig valp som helt kommer att vända upp och ner på deras nuvarande tillvaro. Jag vet så väl hur det är. Jag har haft ett antal valpar genom åren. Man befinner sig mer på golvet än i upprätt ställning. Man blir helt bortkollrad. Jo, det är klart..en del kiss och bajs blir det också.

Här är han, sötnosen, tillsammans med sin blivande matte och husse.






Kommentarer

  1. Åhh! Kvällen har varit underbar! Ingo är underbar!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet