Nu är klockan 09.30




Igår kväll ca kl 18 kissade han snabbt ute och drog sen in med en väldig fart. Det regnade! Han vägrade sen bestämt att gå ut mer senare under kvällen. Det regnade alldeles för mycket!!

Förresten vände han även halvvägs ner i trappen när snälla grannen kom igår vid 14.00-tiden för ta med honom på en långpromenad tillsammans med hennes två hundar. Nej, nej...det regnade!!

Nu är det nästa dag och han borde i rimlighetens namn vara kissnödig...men han har som vanligt sovmorron här bredvid mig i kökssoffan, snarkar ljudligt och värmer sin haka på datorns laddare...hans favoritplats när jag sitter och skriver vid köksbordet.
Tilläggas ska att han har sovit, som vanligt, som en stock hela natten och kissa inne...det gör han inte.

Hur är han funtad tänker jag...samtidigt går mina tankar till min dotters kämpande just nu med valpen Ingo...ni vet träna kiss/bajs ute och allt det där. Läs gärna och följ i hennes blogg




Kommentarer

  1. . . . och nu har jag hittat dig och din adress, puhhh :) Du sigge måste ha stor blåsa han :D Ha det bäst så ska jag kolla igenom din o Sigges blogg när jag är piggare :D Valborgskraamis så länge o ha de bäst :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet