Så fruktansvärt fult!!


Igår tidig kväll ville min kropp ha en stunds vila i tv-soffan, min hjärna krävde inte mer än att lätt förströ sig med programmet "Förkväll" på tv4.

Men frågan är om det var ett så bra val...en ung flicka blott 19 år , tydligen någon känd bloggerska under namnet "Kissie" medverkade.

Hur, frågar jag mig, kan man betala för att få dessa fruktansvärt fula läppar som hon hade. Om jag hade såna ankläppar så skulle jag springa långt ( om jag bara kunde) om nån tv-kamera närmade sig.

Hon berättade att hon redan hade lagt ut ca 60.000 kr på skönhetsoperationer. Bl a på dessa läppar och även bröst. Skrämmande att hon visas upp och blir nån slags förebild för vilsna små 14-15 åriga flickor kan jag tycka. Hon berättade just att det var den åldern på dom som läste hennes blogg, en blogg som jag nu skummat igenom...och vad innehåller den? Sprit, fester, bakfylla, smink, skönhetsoperationer, shopping...

Varför all denna ytlighet i dagens samhälle?
Alla ni söta, vackra flickor...ni duger som ni är!! Men tyvärr, ni läser ju inte ni min blogg.

Kommentarer

  1. Jaa, håller med dig...Sorgligt är det. Vad händer med knoppen, när man som människa aldrig älskar/är nöjd med sig själv utan istället kan bygga om efter tycke o smak. Ha en fin dag, utan botox :-).....Kram/U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet