Frågor

Idag var skrivpuffen "Om att fråga"...nej det går inte...fantasin är på noll idag.
Men då kom jag på!
Jag kan ju ställa frågor till er mina vänner.
Att svara är helt frivilligt.
Mina svar är inom parentesen.

Då kör vi då:

1. Vilken egenskap önskar du dig helst? Skarpt intellekt eller medlidande. (Där måste jag svara någorlunda skarpt intellekt, eftersom jag anser att jag redan har medlidande så det räcker)

2. Föredrar du människor med sunt förnuft eller dom med rik fantasi? (Rik fantasi…det andra ordnar sig ändå)

3. Litar du mest på din erfarenhet eller din intuition? (Med åren har jag lärt mig att lita mest på min intuition och då brukar det bli väldigt bra)

4. Styrs du mest av hjärtat eller hjärnan? (Hjärtat för det mesta)

5. Föredrar du en spontan aktivitet eller en planerad? (Spontan)


Jag ger er en bild på Sigge....han bara solar och sover han och skiter fullständigt i att han har en egen blogg att uppdatera.

Kommentarer

  1. När jag läst dina frågor och dina egna svar på dom, så känner jag att jag nog fungerar ungefär som du gör :)
    Jag lyssnar på min intuition, för den leder mig (oftast iaf) rätt :9
    Jag vill umgås med härliga människor, som inte är för strikta, utan att bjuda på sig själva :)
    Och ha ha, gjorde ett test på Parship och håll i dig nu, hjärtat leder mig nästan fullt ut, huve är inte mä :)
    Medlidande har jag i överflöd, men trots det vill jag inte ha fööör skarpt intelligent :)
    Så vi är nog inte alltför olika du o jag :)

    En varm, fantasirik, medlidsam, hjärtlig kram mä allt bäst till er två goa :D

    SvaraRadera
  2. Men det här går ju inte! Läste alternativen o kan bara säja ja till båda. Jag anser att jag är smart men har stor empati. Jag går ofta på magkänslan eftersom flera tabbar grundats på att jag inte lyssnat på mig själv. Är spontan men måste planera med tanke på tillgänglighet. Med sunt förnuft kommer man långt men kan bli trist men allt för mycket fantasi är ohållbart....nej, det här går verkligen inte.

    SvaraRadera
  3. Det lutar mest åt samma svar som du har, men med liiite av de andra också ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet