Fredag

Morronkaffet och radio. Dom spelar Beach Boys California girls och jag kommer ihåg när min dotter var kanske sisådär 14 år och hittade ett album hemma med just Beach Boys...oj vad hon diggade dom då. Undrar om hon kommer ihåg det?


Ha de´ gott alla idag och ta inte för allvarligt på dig själv - gör som jag - öva på att skratta åt dina misstag.
Kommer inte ihåg om jag skrattade igår när jag klev ner från en stol och trampade rätt i skurhinken och allt skurvatten rann ut....
Dagens första misstag jag gjort idag...gula i äggvitan när jag ska vispa maräng...nej, jag sa inte j#¤la sk&t...jag bara småler jag (jo) försöker fiska upp gulan så gott det går och se det blev maräng!!
Dagens andra misstag och klockan är bara knappt 11...jag har glömt köpt strösocker upptäcker jag när jag nu ska ta mig an nästa bak...men, men... jag skrattar vidare (varför tror ni mig inte?) svingar mig vigt upp på cykeln hmmm...drar ner till ICA i SPÖREGNET.

Kommentarer

  1. Jag tror inte du behöver öva på att skratta åt dina misstag, är nog något du redan behärskar.
    Ha D Gött!

    SvaraRadera
  2. Alldeles rätt Tord :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hade nerförs backe till affären.
    Helst hem också..

    SvaraRadera
  4. Skratta åt dig och med andra och ta inte livet och dig själv på för stort allvar, så blir allt bättre :) Kunde inte skrivit det bättre själv :)

    Lycka till med maränger och morgonda'n, hoppas att ni får det bäst, för det är ni värda :)

    Somrig kramis utan regn, annars får vi väl skratta åt det - också :D

    SvaraRadera
  5. gillar dina grejer på tradera - men lite för höga utgångspriser för mej.......
    Keep smiling. LENA

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet