Premie



Fick ide´n från några andra bloggare och tänker nu införa den här på min blogg.

Jag kommer fortsättningsvis att skicka en liten premie till var tionde följare av min blogg.

Just nu har jag endast 19 st ...så vem blir den 20:e...och den 30:e... osv?! Kom igen nu!

Lena...du som är min "10:e"...maila mig namn och adress så kommer en överraskning på posten till dig.

Kan tydligen inte räkna, eller vart det gick fel...jag vet inte...men Cattis är min 10:e, Lena blir inte utan och Fru Venus blev min 20:e!

Nu ska här göras paket! :-)

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Nu är jag lite på vils...har du två mailadresser??

    SvaraRadera
  3. Fru Venus: Svar:ja, men svara bara på det mail du fått från mig, det länkas automatiskt till min "sillerudsadress". Blir rätt hur du än gör ;-)

    SvaraRadera
  4. Oj så spännande, men då skulle jag ju ha lugnat mig en stund, eller hur :)
    Spännande, kommer att följa paketutdelningen :)

    Varm augustikram från ett soligt o varmt Viken.

    SvaraRadera
  5. Hahah, attans nu missade jag att få en 10talspremie....trots att jag uppfann den ;)

    SvaraRadera
  6. Ja Madlar, det var din idé jag stal....därför är det väl inte mer än rätt än att du får en 21talspremie....du vet vad som gäller...;-)

    SvaraRadera
  7. Låter otroligt roligt och spännande detta. :)

    SvaraRadera
  8. Tror iofs att du räknade rätt första gången, men jag kan ha fel. Vore ju inte första gången jag har fel i så fall. Tex blir det som inte obekant lätt fel när jag står vid spisen.
    Nåväl, till saken, när jag läste om din premie första gången så kollade jag så att det var rätt *S*. Då fick jag oxå det till att Lena var din 10,e.
    Verkar som om (o)ordningen bland dina följare ändras när någon ny tillkommer.
    Kram från Hindås

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet