Alla ni go´a vänner!!

Tack för alla tips ni gett mig om hur jag på bästa sätt ska sköta om min mage.
Någon eller några skrev t ex spikmatta. Jag har ju en spikmatta. Måste testa om det funkar.

Att ha en blogg så här och få så mycket vänner - det är fint det!
Nåt mer som var fint idag det var Awarden jag fick från Vimsiga mamman.
Tack go´a du...om du visste va´ glad jag blev...glömde helt bort min dåliga mage :-)

Nu är klockan mycket, jag är trött efter en lång jobbdag och ett kvällsmöte ovanpå det.
Men imorgon ska jag skicka Awarden vidare...

Natti alla...

Välkommen Fighter i mitt gäng!

Kommentarer

  1. Blev kanske lite väl mycke, men magen måste "matas" med goda bakterier, för annars mår den inte så bra :)
    Lycka till min vän, önskar dig en fin o solig dag med en glad mage, som inte krånglar :)
    Och grattis till awarden också, kul :)
    Kraamis på dig o pussis Sigge :D

    SvaraRadera
  2. Finns det inga andra mediciner du kan ta istället? Det är ju förfärligt om du ska få så ont i magen.

    SvaraRadera
  3. Hoppas spikmattan hjälper. Grattis till awarden!

    SvaraRadera
  4. Spikmatta hjälper nog, om du står ut!! Jag var för ett år sedan på Sturebadet och unnade mig massage och ansiktsbehandling..Där rekommenderade hon mig Spikmatta för min spända nacke..och det har hjälpt mig!! Varje dag minst en halv tim..det gör först skitont, (jag ligger naken)...men sen...så slappnar man av, och mår så gött!! Lycka till/kram Karina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet