Helg!

Fredag eftermiddag.
Slutjobbat för denna vecka.
Skönt.
Lite trött.
Lutar åt att pizzabagaren får stå för fredagsmiddagen ikväll.
Nu försvinner jag ner i förrådet ett tag bara så ni vet.
Här ska rensas på prylar. Saker som jag inte känner "måste-ha-kvar"  när jag tittar på dom.
Diska, putsa, packa. 
Har redan fått ihop två kartonger, kommer säkert att bli åtminstone två, nej tre banankartonger till. Kom just på alla dukar jag har i ett skåp som jag aldrig använder. 
Ska ju sälja på loppis på söndag. 

Kommentarer

  1. Superskönt med helg. Jag ska göra samma sak som du men med garderober.

    SvaraRadera
  2. Är du säker på att du inte har nåt som jag "behöver"??

    SvaraRadera
  3. Jag hat massor med grejer du inte behöver, vill du ha? Är typ - kanske bra att ha o kanske går att laga *S*

    SvaraRadera
  4. Ah! Loppis är alltid kul, lycka till!!!

    SvaraRadera
  5. Mmmm, så skönt mä helg :)
    Rensa var det ja, bara att sätta igång, men jag som skulle laga massor av ugnsbakat grönt o rotsaker i helgen - men det sköter ju sig själv :)
    Här finns också lite "bra att ha"prylar . . .
    Kraamis från ett blött Viken :D

    SvaraRadera
  6. rensa gammalt bråte är jätteskönt. Hoppas du blir av med allt, det är så trist att behöva komma hem med några lådor man inte blev av med.
    Ha en trevlig helg// Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet