Go´morgon!

Solen skiner in genom skitiga köksfönster, eller är det lite morgondimma ute kanske...
Jag är ledig på förmiddagen. Ledig och ledig...jag sitter här vid mitt köksbord och filar på föredraget/informationen jag ska hålla klocka 12 idag inför Rotary. Hm...

Sen ska jag också checka så allt är i ordning inför kursstarten ikväll...jag tror jag har det under kontroll...känns så.

Nu skiter jag i papper ett tag och går ut och sparkar i lite höstlöv tillsammans med Sigge...det gillar han...jag sparkar han jagar löven.

Ha en bra torsdag alla och ge mig en tanke mellan 12 och 13 när jag ska stå där på hotellet och prata. Det hela börjar med lunch...det gillar jag :-)

Dagens tanke från min bok blir:
"Låt dig inspireras av andra människors åsikter och tankar, men låt dina beslut vara ett resultat av dina egna slutsatser."

Kram på er.

Kommentarer

  1. Bra tanke där, som du delar med dig av.
    Jorå, jag ska allt hålla tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. Lycka till, jag ska tänka på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Naturligtvis håller jag alla tummar för dig, men du klarar dig galant ändå, med dina kunskaper :)
    Det kommer att gå som på räls :)
    Skitiga fönster, har jag i köket o insidan av sovrumsfönstret. Se'n klarar jag mig till värmen är tillbaka :)
    Hoppas att du inte tog min chokladkommentar på fel sätt, ibland vill jag inte bara hänga på :)
    Peppande kraamisen med värme i höstblåsten :D

    SvaraRadera
  4. Jag älskar oxå att sparka löv! Det är ju så himla härligt!!!
    Jag ska tänka på dig men jag tror du fixar detta galant! Det kommer att gå utav bara farten helt enkelt! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  5. Det är klart att du har allt under kontroll!
    Vackert foto!

    SvaraRadera
  6. Dagens tanke var klockren!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Präktiga ungar