Ibland växer man

och det har jag gjort idag.
Någon har sett mig.
Någon har frågat om jag skulle kunna tänka mig att jobba i hennes företag.
Det är roligt när man blir sedd för det man är och gör - det är då man växer



 
och idag är jag 169 cm över havet och därmed har mitt BMI sjunkit en bit  ;-)

Jo, jag har ett jobb, men jag vill gärna jobba mer och speciellt om det är något som är intressant och utvecklande.
Vi får se...

Dagens tanke är:
"Framgång handlar er om vad vi lyckats bli och mindre om vad vi lyckats skaffa oss."

 

Kommentarer

  1. Härligt när folk uppmärksammar det man gör.
    Förstår att du växt flera cm.
    Jag blir lika glad varje gång jag får en fin kommentar om min kort....det värmer verkligen.
    Ha en fin dag min vän!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ska aldrig sluta växa och utvecklas :)
    Inte heller sluta förändra oss, för va' vore livet utan detta? :)
    Grattis till positiv respons, den är du värd :)
    En värmande höstkram till dig o goa S från mig :D

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Man blir glad när man känner sig uppskattad... och stolt. =)

    SvaraRadera
  4. Åh, grattis! Vad kul :-) Det i sin tur betyder att jag är cirkus 55 cm lång.....hm....

    SvaraRadera
  5. KUL! Grattis till BMI minskningen ;) Tänk vad roligt om du får pyssla med nåt som du tycker är kul o utvecklande. Lycka till!!

    SvaraRadera
  6. Å, vad roligt! In med det på pluskontot.

    SvaraRadera
  7. Va SMICKRANDE...så roligt..att bli bekräftad, såklart du blev lång och ståtlig..Grattis..Kram Karina ps. tar du utmaningen??

    SvaraRadera
  8. Grattis. Det finns inget bättre än att bli uppmärksammad :) Hoppas det leder till något bra.

    SvaraRadera
  9. Åhh vad roligt för dig! GRATTIS!!
    Själv är jag intagen, eller det kanske var inskriven... på kurs med Kurt kanske eller nä jag vet inte vad läraren heter än. Men jag fortsätter med mitt skribentuppdrag också, det är roligt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet