Choklad

Det var nog den go´aste choklad jag smakat på länge.
Mjölkchoklad med havssalt från Mälarchocolaterie.

Jag har precis kommit hem från jobbet och tryckte i mig en bit nu. Allt låg ju här på köksbordet se´n jag var hemma på lunchen.

Jag fryser, det är så himla kallt ute...så nu ska jag tända en massa mysljus, svepa in mig i en go filt och börja läsa "Den röda damcykeln"...ja, jag ska äta choklad också.
Jag får väl ta Dulcolax sen  ;-)

Jag ska nog se filmen ikväll också - "Höst i Paris" - framröstad 2008 i USA till årets film.

Vi hörs  

Kommentarer

  1. Säger bara Wooowww och bon apetite :)
    Du är värd en skön kväll med detta goa :)
    Jag smyger ut igen, så jag inte stör dig i friden av mysljusen :)
    Kram :D

    SvaraRadera
  2. Choklad med havssalt??
    Det är ju knappast en
    kombination jag hade gissat
    på att det skulle funka.
    Intressant.
    Ha en skön myskväll med ljus,
    choklad och en bra bok.

    SvaraRadera
  3. Visst är det gott!! :-) Jag fixar din annons ;-) Kvällskram!

    SvaraRadera
  4. Tjocklad ????
    Inte undra på att vågen behöver ett antal sparkar! *Ler sött*
    - För hur ler man Medelhavssalt?

    SvaraRadera
  5. Shit, säg inte det...jag som är så sugen på sött och godis nu...Låter ljuvligt gott..din choklad..//Karina

    SvaraRadera
  6. Hoppas du haft en riktigt mysig kväll :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet