Kontaktannons

Nu är den klar!
Läs min kontaktannons.
Författare: Fru Venus...vem annars?!

Kommentarer

  1. Fattar inte att du hinner blogga, telefonen borde ju ringa som tokig! ;-))

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var tvungen att stänga av den en stund nu ;-)

    SvaraRadera
  3. Får du inte svar på den annonsen, så kan man undra vem som får svar! Den var jättebra! Lycka till :)

    SvaraRadera
  4. Det ska bli kul att följa resultatet:)

    SvaraRadera
  5. Var det dig den handlade om.....då förstår jag!
    Oj, du kommer att bli en mycket upptagen kvinna efter detta!
    KRam

    SvaraRadera
  6. Mooaaahhaaa, hon är inte riktigt klok den där Venus....knasig men kul.

    SvaraRadera
  7. Ja, nu är man i hetluften :-))
    Tänk....om det blir nåt ;-) då ska vi fira ni alla och jag!!
    Det blir myckethär framöver...först Formflickornas fest och sen möjligen det här :-D
    Kram på er och ha en skön fredagkväll ni också.

    SvaraRadera
  8. Japp, nu är du i hetluften :)
    Jag slängde ut en krok till Fru Venus om en klatchig annons till mig också, ha ha :)
    Önskar dig lycka till min vän, men mä en så'n annons kan ju bara inget gå fel, eller hur :)
    Och som sagt - information tack :)
    En hålla tummarna kraamis till dig
    från mig, din vän i Viken NU :D

    SvaraRadera
  9. Kul annons! Är nästan så man har lust att svara på den själv, om det inte vore för ett par små detaljer bara.
    Behöver du en manlig referens till hur vacker, söt, trevlig, humoristisk mm du är, så skicka gubbarna till mig bara.
    Krammen

    SvaraRadera
  10. Tack Tord...du är för go´ du! Oj, vad vi skrattade du och jag och övriga när det begav sig...det var en bloggträff det!!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet