Nu går väl vissa i taket här så....

Delfinolin: jag råder dig till att blunda...alltså inte läsa följande ;-)

Jag är en Noblesse och inte alls långt ifrån en Dubbelnougat...allt en enligt en test jag gjorde nyss inne på Marabou.se


Jag tycker det stämmer riktigt bra jag, dubbelnougat är ju en favorit   

Men var inte bekymrad...nu ska jag häva i mig lite grönsaker här till lunch för att balansera upp alltihopa.

Tantaluran du är så välkommen i mitt följargäng! Hoppas du ska trivas gott här.

  

Kommentarer

  1. Jag älskar den mörka 70% chokladen... Utan den blir jag ledsen. Allt annat kan jag skippa men inte min choklad!

    SvaraRadera
  2. Jag bluuuundar, men inte för den "gröna balansen" till lunch :)
    Kram på dig och kolla inlägget hos mig, så får du en "liten" förklaring på mitt "tjaaat" :)
    Ska lugna ner mig, looovar :)

    SvaraRadera
  3. Jag var Daim.Det stämmer. Mi lööv dajm!

    SvaraRadera
  4. Måste ju nyfiket gå in på Marabou för att se vad jag är för något, känner mig som en ilsken och seg dajm...
    Kram:)

    SvaraRadera
  5. Hoppas jag är mörk choklad :D

    SvaraRadera
  6. haha. en krämig och god dubbelnougat låter inte helt fel. :-)

    Kram kära du!

    SvaraRadera
  7. jaha,.nu blev jag både nyfiken och sugen,.ska kolla jag med..Gillar nästan all choklad, tyvärr..utom romrussin!! Kan man bli ett romrussin då måntro..
    Gokväll..

    SvaraRadera
  8. Jag är en Dajm!! Den är jättegod!! Viljestark karrärist?? Hm..stämmer nog...inte...jo viljestark...stämmer...

    SvaraRadera
  9. Äsch, jag är för oteknisk, så jag kommer inte in på Marabousidan :(

    SvaraRadera
  10. Titta de snöar, titta de snöar.....Önskar dig en skön helg! Jag "tar" dubbelnougaten....

    SvaraRadera
  11. Den testen måste jag genast göra :) Jag blir säkert alla sorter som finns i en enda röra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet