Svaren

Fru Venus fick mig att tänka till en aning och här är svaren.

4 tv-program jag tittar på:
  • Mördare okänd eller andra engelska deckare. Dock inte typ "Morden i Midsommer"
  • Skavlan
  • En plats i solen
  • Antikdeckarna 
4 saker jag gjort idag:
  • Jobbat  - gjort för djäkligt snygga affischer idag i Windows Publisher, om jag får säga det själv och det får jag.
  • Jag har gjort iordning paketen till mina två pocket-bytar-vänner  - paket fyllda med lite överraskningar och en pocketbok.
  • Köpt 3 stycken jättesnygga ljuslyktor. För några dagar sen hade jag intalat mig själv att jag inte behövde dom, men det var då och idag var jag oresonabel. Undrar om jag kan kallas för en samlare av ljuslyktor. 
  • Beställt tid för däckbyte. 
4 saker jag längtar efter:
  • Solstol, en drink, ljudet av havet som sakta rullar in, medan jag lojt silar solvarm sand mellan tårna.
  • Det gamla mysiga torpet med glasverandan.
  • Motivationen till att börja måla igen.
  • Kärlek, en trygg hand som omsluter min och en älskad axel att luta mig emot.  
         
4 av mina önskningar:
  • Att vi, hela min familj, ska förbli friska och lyckliga.
  • Ett boende i varmare land.
  • Inredarna Simon & Thomas.
  • En ofantligt stort arv från en okänd, stormrik släkting.

4 saker jag avskyr:
  • Konstant pengabrist
  • Mitt köksgolv
  • Girighet
  • Mitt gäddhäng  

Skickar frågorna vidare till Vimsiga mamman, Kaizas klotter och Tant Björns klotterplank

Kommentarer

  1. Härliga svar, tack vännen! :-)

    SvaraRadera
  2. Kul att få veta lite mer om dig

    SvaraRadera
  3. Simon o Thomas är bara så härliga, älskar dom :)
    Jag har även träffat dom på hälsohem :)
    Härliga svar, där jag i stort sett håller mä :)
    Du är en härlig kvinna med en härlig blogg ska du veta :)
    Kram o tack för att vi har möts :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet