Vi har fått några förslag

Vi ska ju ha ett namn på vår klubb.
Många förslag har kommit in från er.
Nu ska vi ha en röstning.

Fru Venus förslag är: "Formflickorna" , "Gud skapade oss inte så här", "Anders Zorn´s modeller", "Från deg till grädde".

Stort och smått föreslår: "Tungviktsbloggarna"

Ezters man tycker  att "Hissen"  skulle passa bra....han hänvisar till hur vi går upp och ner ;-)

Oljekritan har flera kul förslag: "Vågalätt", "Nätbantarna",  "Bloggdunen", "Minuspålinjen", "Midjemåttorna" 

Har jag glömt några?

Vad säger ni...vad tycker vi att vi ska heta?

Alexandra gillar "Formflickorna" och jag håller med dig Alexandra.

Kanske har ni fler förslag?

Kommentarer

  1. Jag tycker ni ska välja att namn som verkligen visar upp vilka fin, underbara människor ni är!
    Starka, vackra och ena riktiga pumor!

    SvaraRadera
  2. Vi kan välan inte heta nå't på flickor om Tord ska va mä - eller kan vi? :)
    Jag kom att tänka på Dom Viktiga Pepparna DVP :)
    Vilka bra förslag du (vi) har fått in :)
    Jag tror att vår viktgrupp blir helt suverän :)
    Hoppas att du mår bättre nu i knät, skickar lite healing till dig NU :)
    Puss o kram på er goa 2 från mig o Fly :D

    SvaraRadera
  3. Formflickorna låter som ett bra förslag tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Jag är inne på formflickorna, rund ÄR också en form. Och Tord är vår egen hedersmedlem ;-) KRAM

    SvaraRadera
  5. Men - Formpepparna då, för vi peppar ju varandra?

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också formflickorna. Former har vi alla av något slag och sedan att bli kallad flicka är ju aldrig fel!

    SvaraRadera
  7. Formflickorna tycker jag låter trevligt och fint!! För det är vi..formiga..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet