Skratta

Vilken vän vill du skratta med idag?

Morronpigg sitter jag här och planerar smått min fredag. Först idag blir det en längre shoppingtur med mina söner, dom är också lediga idag båda två...det betyder mycket skratt. Vi är ett ganska fjantigt, skrattigt gäng.

Sen ska jag försöka hinna med ett besök hos Sigges kompis Palle, som oxå är en fransk bulldogg, dom två ska leka och det bjuder på skratt kan jag lova. Ska ge er foto på dom här senare.

Vad som inte får mig att skratta är utvecklingen i Egypten...undrar hur denna fredag slutar...?
Att tysta alla rapporter genom att ge sig på journalisterna, misshandla dom och skrämma är ju fruktansvärt.

Ok...nu startar vi upp dagen. Ha de´ gott alla!
Comfortably Stuck French Bulldog 8x10 print matted to 11x14

Inte Sigge...men det kunde de´ ha varit :-)))))

Kommentarer

  1. Ha en skön freda' mä skrattiga söner :)
    Och - är du verkligen säker på att det inte ÄR Sigge :)
    Skrattande o kraftfull kramis på dig
    från mig i min vilt snöande Vik
    :D

    SvaraRadera
  2. Härlig bild, så där skulle jag vilka ligga idag.... Hoppas ni får en fin och skrattig dag :-) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ja, väldigt fruktansvärt. Åh vad jag hoppas att det lugnar sig och att de får leva fritt.

    Ha en fin helg och dag med sönerna! KRAM!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet