Sådär idag

Fast bättre än igår i varje fall.
Idag är jag ledig, men ska ändå ta en sväng till jobbet under förmiddagen för att förbereda inför påskpysseldagen imorgon. Vi har köpt in massor med allehanda påskpynt, korgar, penséer, påskliljor, jord, blomkorgar, ägg,  plockat ris mm mm
Idén kläcktes ;-) för ett tag se´n:
En påskpysseldag där folk får komma och göra sin egen påskdekoration, scraapa påskkort, måla ägg...ja, fantasin får flöda ...däremellan fikar vi ;-)

Vad ska ni göra idag? Fru Venus ska kackla vet jag ;-) 

Välkomna att pyssla med oss imorgon !
    


Yes...vi tog SM-guld!!! Grattis FBK!

Förresten...här kommer en tanke för denna dag också:
"Öva på att ge en komplimang och när du får en, säg tack.
Vem kan du ge en komplimang idag?"

Kommentarer

  1. Du har väldigt trevliga färger här..färger man blir glad av :D
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna ta med mig barnet och pyssla med er men jag tror avståndet sätter käppar i hjulet... Själv ska jag göra typ ingenting! Jag är ju så bra på just den biten! Nä, kanske virkar jag en smula... KRAM!

    SvaraRadera
  3. Din header (eller vad det nu heter) är väldigt vacker!

    SvaraRadera
  4. Vet inte riktigt. Ser ut att bli djursjukhuset, men hade tänkt oss stora köpcentrat...

    SvaraRadera
  5. Men nu blir jag nyfiken. Vad jobbar du med? Påskpysseldag på jobbet låter jättekul

    SvaraRadera
  6. LÅter som en riktigt mysig tillställning. Jag ska ut på äventyr. Du anar inte alltså. Berättar mer ikväll. :) KRAM! Och lycka till!

    SvaraRadera
  7. Så fin header du har.
    Låter härligt att få komma och påskpyssla, det kliar riktigt i fingrarna bara jag läser det.
    Jag skall blogga runt idag.
    Kramar:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet