Min dator gillar inte Fru Venus längre

Så är det. Så snart jag vågar mig in på Fru Venus sida, så strejkar min dator totalt. Helstopp, inget fungerar, varken upp eller ner, ut eller in.
Tålmodigt väntar jag en stund och tänker att han lugnar väl ner sig (datorn) vad det nu är han blir så upprörd över just på den sidan ;-)....jag tänker att snart lossnar det och jag kan börja läsa eller kommentera. Men nej...totalvägran och till slut får jag stänga ner hela datorn på det sätt man inte ska och logga in igen. Vågar jag mig tillbaka till Fru Venus ...ja, då är det samma procedur igen.
Kan nå´n förklara detta?
Andra bloggar får jag ju utan vidare gå in på...varför cencurerar han just Venus :-/

Kommentarer

  1. Så har jag haft det med några andra bloggar. Den ena funkar nu, den andra följer jag via bloglovin istället (då går det bättre)

    SvaraRadera
  2. Nää...... Jag vet att Singelmamman har samma problem på sin jobbdator, men inte hemma!? Hoppas det löser sig, kram! :-)

    SvaraRadera
  3. Nej, jag kan inte förklara det alls, men jag hade precis detsamma med två andra bloggar i vintras, min dator kraschade så fort jag närmade mig dessa två bloggar. Nu har det på senare tid gått bra, vågar knappt skriva det.....undras vad det kan ber på...
    Agneta kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet