Äntligen!

Hade nästan glömt bort känslan att få vakna en morgon och känna den där känslan UTSÖVD. Så äntligen har jag haft en natt med sömn, visserligen har jag vaknat  några gånger, men lyckats somna om. Kanske jag kan bryta stressen, oron som gnager och då speciellt på nätterna. Idag, i varje fall, känner jag mig som hel och ser med tillförsikt hur jag ska planera denna lediga dag.
Promenad med Sigge, packa några kartonger och framförallt.... caféhäng länge med go´ vännina.

Dagens ord får bli: "Förmågan att idag tänka annorlunda jämfört med igår, skiljer den vise från den envise."





Ha en skön lördag
Kram 

Kommentarer

  1. Visst är det en härlig känsla?

    SvaraRadera
  2. WOW, så har jag inte kännt på många år fastän jag sover som en stock varje natt. Hoppas din dag blir så där lugn och trevlig som du önskar, KRAM på dig!

    SvaraRadera
  3. Så skööönt :)
    Önskar dig o Sigge en härlig lörda' och helg :)
    :D

    SvaraRadera
  4. Att vakna utsövd är underbart. Mitt problem är själva insomningsfasen....men när den väl inträtt sover jag gott, men det kan ju bli väldigt lite sömn då förstås, inte bra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt--att känna sig utsövd och pigg..måtte vara en fantastisk känsla...samma här vet du, alltid trött...Undrar vad det är för fel??
    Önskar dig med väninna och Siggehund, en jättefin Lördag..Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Vad bra, hoppas det svänger så att du får sova mest hela tiden, på nätterna alltså :-D Solskenskram!

    SvaraRadera
  7. Härligt. Jag vill ha den känslan när jag vaknar imorgon

    SvaraRadera
  8. Ja det är en skön, men sällsynt känsla! Gott att du fick en natts skön sömn!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet