Det var ju lugnt jag skulle ta det....

men igår var pralinkurs på gång. Ja, jag skulle inte lära ut hur man gör smaskiga praliner, men eftersom jag var ansvarig för arrangemanget så var det bara upp och försöka få igång kroppen och se´n iväg.
Först på morgonen handla alla ingredienser till det hela och se´n full fart hela da´n till sena eftermidda´n. Men kul tror jag att deltagarna hade och jag vågar knappt öppna kylskåpet här hemma...där ligger mums-pralinerna och frestar mig.
Idag ska latmasken få ta över. Vädret matchar mig utmärkt...gråmulet täcke däruppe, tråkigt, smådimmigt, lite småregn då och då. Det enda nyttiga jag lovat åstadkomma idag är övningskörning med sonen.
 

Kommentarer

  1. Jösses, tänk att få börja söndagen med skåpet fullt av praliner :-)

    SvaraRadera
  2. Det måste vara bra att göra roliga saker även om man gått både i och kanske t o m igenom den där väggen. Njuuut och ha det skönt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Så mycket frestelser..att motstå, Ha en skön lat grå dag..Kram Karina

    SvaraRadera
  4. en kurs helt i min smak låter det som

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Trist att du känner dig så slutkörd.
    Hälsan är viktigast av allt så jag hoppas du är rädd om dig.
    Du har vunnit kortet på min blogg.=)
    Skicka din adress som meddelande på FB så kommer det med posten.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hur mår du? Hoppas alla helger och det där har passerat lugnt och att du kommer kravlande tillbaka genom den där väggen!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet