Vart tog jag vägen?

En vägg stod i vägen och jag slog i. Har ingen energi eller lust att blogga för närvarande. Jobbet däckar mig och igår bestämde jag mig för att ge mig själv den ledighet jag behöver. Konstigt är det...en del jobbar häcken av sig medan andra måste förbli arbetslösa.
I min almanacka står det "Att komma in i lägenheten efter en lång dag ute i den stora världen är som att ömsa skinn, ta på sig en mjuk päls som lägger sig kring kropp och tanke".
Just så är det och nu tänker jag gå här hemma och bara njuta och stänga ute så´nt som tär.
Ha en skön helg alla go´a vänner.
Kram

Kommentarer

  1. God morgon!

    Ta det lugnt och hoppas du får en skön adventstid!! Tänd ljus, läs bra böcker och hämta krafter!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Jag har också undrat var du tog vägen, men trodde att det var just det du beskriver det handlade om. Ta hand om dig, det finns bara en Anna. KRAM :-)

    SvaraRadera
  3. Vännen..har tänk och undrat hur du har det...Hoppas du får på dig den goa mjuka pälsen som får din själ och kropp att koppla om och må gott..tänker, hur det är..att man kan arbeta och stressa sönder sig, läskigt..Tur att du tar hand om dig.Kram Karina

    SvaraRadera
  4. Vi skickar kramar med värme, lugn o styrka. Och Gibzon skickar tusen nospussar. Kram Åsa. Klappa o pussa lite på Sigge från oss.

    SvaraRadera
  5. Kramis från mig i Viken med änglaljus o glädje så här i november och början av vintern :)
    Fokus på glädje o guldstunderna :)
    :D

    SvaraRadera
  6. Jäkla sådana väggar. Jag har varit arbetslös i tre år och har nu fått ett vik där jag också jobbar häcken av mig. Det är kul men varför kan det inte vara lagom ?
    Hoppas att du kan få lugn och ro och kan koppla av.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet