Gör klart nå´n gång

Söndag.
Ganska tidig morron.
Klarblå himmel utan en skymt av några hotande moln.
Då planerar jag för solstol.
Jag planerar också för avslut.
Jag har många påbörjade baby-stick/virk-projekt.
Så snart jag påbörjat och gjort lite mer än halvfärdigt, konstaterat att det där blir ju bra....ja, då sätter jag igång med nå´t nytt.
Men nu har jag lovat mig själv...inga nya projekt utan nu ska allt som ligger avslutas.
Det är ju inte så långt kvar :-)
Här är en liten klänning som faktiskt är klar, bara knappar som fattas bak.
En mössa där bara trådarna ska fästas och ett knytband ska till.

Hoppas ni också har sol idag.
Ha en skön söndag.
Kram

Kommentarer

  1. Så sött! Njut av den fina dagen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Jätteduktig du är - jättefint :)
    Men sol - ja inte idag iaf :/
    Blåst o regn så in i bängen :/
    Igår var kvällen fin iaf :)
    Lycka till med dina "avslut" för dom är viktiga
    i alla sammanhang :)
    Kramis på dig o Sigge nu,
    :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet