Som små bakelser

Igår fyndade jag på loppis.
4 par små, söta, oanvända barnskor.

Kommentarer

  1. Åh, så söta - jättesöööta :)
    Förstår att du bara går och "kollar bäbis"
    just nu :)
    Så fin bäbis blir - i sina första steg :)
    Kram på dig du blivande stolta mormor,
    från mig i soliga Viken
    :D

    SvaraRadera
  2. Loppis o andrahand är kanon. Pussa på Sigge från mej <3
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. oj vilka fynd!! När kommer ditt barnbarn?? Det är ju så skoj...att handla till dem.
    Jag köpte en virkad solhatt på Röda Korset i Ödeshög, nyvirkad som den var...sa damen att det var en likadan som Estelle har..så slapp jag virka
    ..
    Ha en bra onsdag,Kram Karina

    SvaraRadera
  4. Oj, visste inte att du börjat blogga igen å så ser jag att du bloggat jättelänge nu och ska visst bli mormor också. Jädrar va kul! Är det första barnbarnet?
    I juli kommer barnbarn nr 2 här + ett till bonusbarnbarn :) och jag längtar för barnbarn är bara så ljuvligt.
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  5. Ser ut som om du tror eller vet vad det blir för "sort", eller hur?! Vilka otroligt söta skor! Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Agneta...en flicka ska det bli...men hur säkert det är det vet jag inte...men då får allt jag gjort med volanger och annat gulligt läggas på hög så länge :-)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet