Babykläder

Nu så har jag uppdaterat mina sidor virkat, sytt, stickat här i bloggen...så klicka gärna på dessa flikar och se vad jag pysslat med den senaste tiden.

Ulrika, min nu väldigt gravida dotter, och jag var i början av veckan och handlade mycket, mycket tyger så jag fortsätter köra symaskin och min syflik här kommer att fyllas på efter hand. Vädret hos mig gör att man ändå mest vill hålla sig inomhus.

Du är välkommen att maila mig på anna@sillerud.se om du kanske blir sugen att beställa någon liten klänning, byxa, mössa eller annat. Så kan vi diskutera tyg, modell och pris.    

Jag ska ge er en bild se´n på alla söta tyger jag har här hemma, men just nu tvättar jag dom. Jag kör alltid tyger en sväng i tvättmaskinen innan jag syr och det är för att undvika att färdigsydda kläder krymper, men främst för att tyger, liksom kläder du köper, innehåller alltid rester av kemikalier och små barn är mer känsliga för kemikalier än vuxna. Så tänk på att också tvätta färdigköpta barnkläder innan det lilla pyret använder det. 

     

Kommentarer

  1. Flitens lampa lyser hos dig, du gör så mycket fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet