Idag

Mina planer för idag är att sy klart det som ligger halvfärdigt. T ex byxorna ni ser här på bilden som ska få knappar, fickor och lite annat. Ni kan skymta en klänning där bak i röran, den ska också bli färdig har jag tänkt mig...men vi får se. 
Mitt huvud surrar alltid av sy-idéer och jag har en förmåga att starta på nånting, fortsätta tills jag ser att jaa...det där blir ju bra, då lägger jag det gärna åt sidan för att ta mig an nästa idé. 
Så gör en entreprenör säger min dotter. Det köper jag.

Vad ska ni göra idag? 
    

Kommentarer

  1. Du är så duktig o kreativ. Önskar jag hade liiiite mera tålamod. Har en mamma som kan det mesta inom handarbete, hon skulle kunna lära mej massor. Men hur får jag tålamod, kan man köpa det tro?? Jag tänker ofta på att jag vill lära mej av mamma... men åren går. Jag kommer ångra det den dagen hon inte finns mer. Kanske ska ta tag i detta på allvar...... Pussa Sigge sötnos från oss. Nu blir det långpromenad i solen. Kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet