Gammalt guld som slutat glimma


I den här lådan frodas verkligen dålig energi. För ni vet väl att där det är rörigt och skräpigt, där gror bara eländig energi.




Ja,  ja...jag blundar för denna röra just nu, röjer väl där nå´n annan dag kanske. Det är ju ändå en underbar känsla när man rensat och slängt onödiga prylar och fått lite ordning och reda på saker och ting. Jag har t ex ett förråd som skriker åt mig så fort jag närmar mig det: "Städa mig, sortera och slänga eller skänk bort! Här måste det bli lite ordning!"

Men nu var det inte riktigt det jag skulle skriva om, utan istället hur man kan omsätta dåliga energier till pengar.  

För några dagar se´n skulle jag rota fram lite påsksaker från ett skåp och där upptäcker jag ett gammalt smyckeskrin längst in bakom allt annat. I skrinet hittar jag en del gammalt guld. Guld som jag aldrig kommer att använda och som dessutom bara påminner mig om mindre bra tider bakåt. Det ligger alltså bara där och sprider usel energi. Så varför inte omsätta denna energi till pengar istället, som jag kan sätta in på nöjeskontot. Sagt och gjort…jag googlar och hittar sidan Guldadam.se . Så nu har jag snabbt och enkelt beställt ett guldbrev från deras hemsida. 

Kanske blir detta fickpengarna till semestern i sommar!

Glad fortsättning på påsken! 
         
     

Kommentarer

  1. Ja, hellre sälja än låta tjuvarna ta det!

    SvaraRadera
  2. Jag blir alltid glad när jag kommer in på din sajt! Härliga färger, härliga kläder. Önskar dig lycka till med guldet :-)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittade till oss på GuldAdam! Lämna gärna en recension om oss på Trustpilot efteråt.

    Mvh

    Johan på GuldAdam

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kattpiss

Påskledig

Bröllopet